lördag 29 september 2012

Dagen efter...

Gomiddag Gomiddag....

Jag vaknade för en timme sen och det var helt knäpptyst här i lägenheten. Plutten är på stan och Dexter är i Hageby med farmor. Ganska skönt att få vakna så dagen efter en after work.

Jag hade himla trevligt igår! Det var god mat, god dryck, goda vänner.

Ja jag hamnade till slut på dansgolvet, det är så det blir när jag börjar bli lite berusad. Usch ja...

Kvällen var i alla fall städad och jag har ingen större skallebank eller så idag utan allt blev så bra och så lagom! =)

Jag har dock beslutat mig för att ta en vit månad. Oktober och allt. Det är ju nu Rosa bandet kommer igång, det nu vi uppmärksammar den hemska sjukdom cancer. Det gör oss påminda om hur skört livet kan vara. Jag ska inte dricka en droppe alkohol under denna månad.

Det låter som en dunderutmaning, men det är ju inte det. När jag börja äta Setralin kunde jag inte dricka, jag mådde skit av det och drack då inte heller. Så det är en lätt match.

Idag är det dygnsurt ute, det regnar och är allmänt grått så det blir soffläge idag, tyvärr så har jag ingen bra bok att läsa. Jag läste ju ut I stället för dig förra helgen, så nu är det slut. Jag har i och för sig ett par påbörjade men det är mer facklittratur ingen ruskig och spännande deckare där heller...

Jaja det löser sig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar