lördag 22 september 2012

För mycket av det goda....

Hallå hallå...

Denna lördag spenderar jag mer eller mindre i sängen. Frukosten bestod av en kebabrulle och jag hinkar i mig apelsin Mer.

Ja det blev lite mycket öl igår.

Jag är barnsligt förälskad i öl och jag kan inte rå för det! Jag tycker det är så förbannat gott. Ju äldre och klokare jag blir så går jag mer och mer över på alkoholfria alternativ. Men visst slinker det i ett par starköl på helgen. Igår tog jag hela helgdosen tror jag =P. Det får man göra ibland!

Ikväll blir det film, chips och dip. I vanlig ordning somnar jag till filmen =)

Snart har jag läst ut boken "Istället för dig" Jag tycker den är mycket bättre än första boken "Vecka 36" men det är nog för att man verkligen vill veta vad som hände sen tror jag.

Jag är verkligen sugen på att shoppa lite också. Lite nya kläder skulle ju inte sitta fel. Fick reklamblad från ecco i veckan och hittade ett par supersnygga skor!!! Jag vill  bara ha dem, men lite väl dyra är de. 1400 kronor känns lite faktiskt. Men jag ska nog åka och prova dom för att se om de verkligen är så sköna. Det slutar nog med att man går till skopunkten eller nått. Jag är i behov av ett par riktiga höstskor. Jag behöver också en riktig höstjacka och när jag ändå är i gång ska nog slå till på ett par gummistövlar också.

Jag är ju numer utan bil veckorna så då gäller det ju att man har kläder efter väder eller hur?

Nej nu ska återgå till sängen...


tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar