lördag 15 september 2012

Gårdagens huvudvärk

Tjena

igår hade jag en extrem huvudvärk när jag kom hem från jobbet så jag orkade verkligen ingeting. Sambon undrade om vi skulle gå över till grannarna en sväng men jag skakde bara på huvudet. Bara tanken på att vara social gjorde ont kan jag säga. Plutten tog LillGöte med sig och gick. De kom hem vid halv åtta tiden och då låg jag redan nedbäddad. Plutten la Dexter och sen gick han igen. Han kom hem vid två hugget inatt och fick vända i sovrummet för Dexter hade kommit in inatt och lagt sig i hans säng =P.

Igår läste jag däremot ut boken "Vecka 36" som är skriven av Sofie Sarenbrant. Jag fick den boken när jag köpte nån skvallerblaska nån gång. Boken var ganska bra, det är en deckare och efter jag läst halva boken kom jag på vem författaren var. Längst bak i boken fanns nämligen en bild på henne och hon var ruskigt bekant. Det kan vara för att det var Fien från lilla Gusum (som för övrigt nämns i boken). För er som inte vet vem Fien är känner ni säkert till hennes lillasyster Tyra Sjöstedt.

Boken handlade i alla fall om en kvinna som var gravid och kidnappades. Den var väldigt spännande och jag kan säga att man kunde inte lista ut vem som var den skyldiga förrän i slutet av boken. Jag har nu beställt uppföljaren av boken som heter "Istället för dig". Hoppas på att den är bra också.

Nej nu hoppas jag att min son vill somna fint i sin säng för Plutten och jag ska ha mys/filmkväll. Detta innebär att jag även idag kommer somna tidigt =P...

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar