fredag 28 september 2012

JAG ÄR I MÅL!

Tja...

Då var den sista arbetsdagen på denna månad avklarad. Jag räknade ihop mina svettiga timmar och kom fram till att jag till och med jobbet 1 hel timme mer än vad jag ska!

Om ni visste hur stolt jag är!!

Hade ett litet samtal med chefen idag också som också tycker att jag har förändras! Toppen att det verkligen syns utåt! Egentligen känner jag mig som gamla vanliga Kicki, fast ändå inte. Det är konstigt det där. Men jag lägger verkligen ner min själ i allt jag gör nu. Det känns jättebra.

Ikväll står det After Work på Harrys. Det känns bra att avsluta denna månad på det viset.

jag kan säga så här att idag har det varit ganska kaos, men mina helt underbara arbetskollegor löser ju det mesta!! De är helt underbara!

Nästa vecka är det nya mål och nya utmaningar som väntar och jag ser verkligen fram emot att genomgå en till heltidsmånad...

Nej nu måste jag in i duschen!

Hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar