onsdag 12 september 2012

Det kom ett brev idag

Tja Tja...

Min sons treårstrots är igång, som jag längtat!! Igår fick faktiskt se hans rätta jag. Ganska skönt kan jag tycka, plutten uppskattade inte sin sons beteende. Efter varje krig kan jag säga att jag verkligen pratar högt för mig själv " Det är bara en fas, det är bara en fas!"

Idag när jag kom hem från jobbet låg det en hög med post innanför dörren, precis som alltid. Idag kom brevet från förvaltningsrätten.Det handlar om min omprövning mot försäkringskassans beslut att inte ge mig sjuk penning för perioden 3 maj -13:e juni. Det underliga med brevet är att då kan FK snacka ren svenska. Då förstår jag varför de inte berättigar mig sjukpenningen. MEN jag blir fortfarande förbannad över att det inte är en läkare som har beslutat om jag har rätt till det eller inte utan en handläggare på FK. De har vägrat ringa min läkare också.

Jag blir knäckt... Men men... vad göra? Kämpa vidare, jag tänker inte ge mig. Jag har rätt till sjukpenningen.

Asförbannad är jag!

Sussa kudde nu

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar