måndag 24 september 2012

Godbye shitday

tja...

ja jag vet min engelska är värre än min svenska och tvärtom. Men det är jag det.

Idag har det verkligen varit en sån där skitdag som man bara önska man kunde vända till något bra men det går bara inte!

Jag vet inte riktigt exakt vad som paja mig dag helt, men nått var det eller så var det kombinationen: leta efter sina tillhörigheter kl 5.00 på morgonen samtidigt som Dexter vaknar och vill leka tågbana, samtidigt som jag försöker dricka morgonkaffet och läsa tidningen för att sen stå och förklara för sin treåriga son varför man ska gå ut för när det fortfarande är mörk och då samtidigt få två sjukanmälningar och i nästa sekund få liv i en stackars människa som är så super gullig och ställer upp och jobbar, samtidigt ska man också vara trevlig och rar åt den som har nöjet att ta hand om min son idag....


Nja en aningens bättre dag hade ju inte varit fel...

Det var ganska längesedan jag var på sådant uselt humör som jag var på idag. Jag packade till och med ihop mina saker tidigare idag för att jobba hemifrån. Det för att jag tänkte på mina annars helt underbara arbetskamrater... De skulle inte behöva stå ut med en sån j*vla bitterf*tta som jag var idag...

Det som är skönt nu med facit hand det är att jag verkligen nu kan krypa ner i sängen och somna för att imorgon vakna till en helt underbar dag istället!

Jag vill bara ge mina arbetskollegor på både fältet och kontoret idag en enormt stor kram idag, min dag har varit åt fanders men ni har alla gjort ett superbra jobb idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar