måndag 3 september 2012

Toppendag

Go´kväll

Jag kan säga om de övriga dagar ska vara som denna då kommer detta gå som en dans kan jag säga. Jag har haft en toppendag idag och vet ni? Jag hade lite energi kvar när jag kom hem! Jag vet faktiskt inte när det hände sist?

Tyvärr var inte min kära son lika energisk som sin mor. Dexter var jättetrött när jag hämta honom på dagis. Personalen förklarade att de inte sett Dexter gå idag utan han har sprungit hela dagen. Inte undra på att han var trött!

Idag har jag haft två intervjuer och jag kan säga så här att det är väldigt roligt detta med intervjuer. Man får träffa så mycket folk och personligheter så ni anar inte. De intervjuer jag har haft idag har varit så bra som en intervju ska vara tycker jag.

Jag lyckades också fixa så vi blev av med ett jobb imorgon. Vår fantastiska personal gjorde det jobbet idag istället! De är super! Dessutom hade vi ett team idag som tog hand om en 65 m2 som både det var utflytt och inflytt i. Det ni! Allt detta skedde mellan 11.30 och 15.00 ungefär... Det är vad jag kallar service, dessutom drabbades Norrköping av ett mega stort strömavbrott mitt i allt!

Imorgon står det storstäd på mitt schema och personalsamtal. Det är också väldigt intressant! En del har man ju fått följa från början så att säga.

Nu ska jag kolla upp ett par länkar jag hittade i tidningen Hälsa (ja, ja, ja jag vet tantvarning) men anledningen är att det var en del artiklar om stress som intresserade mig. Återkommer om det är något att ha =P

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar