söndag 9 september 2012

Helgen lider mot sitt slut....

Go'middag.

Igår var vi på 80 årskalas hos min mormor, hon bor ute på södra finnö. Jag tycker att det är helt otroligt att hon bor där ute helt själv, men ja, hon klarar sig ju. mormor fick en ny säng av alla hennes barn. Det är en sån där höj och sänk bar. Hon blev helt otroligt glad. Ni skulle sätt hennes tidigare säng, omg. Det var en planka med madrass. Jag fattar inte hur tanten kunnat sova. Men jag kan säga att i natt har hon sovit som en Gud!

Jag vakna själv i min säng kl fem i morse, jag kände mig ganska mör i kroppen och sambon var borta. Vid halv sex hugget började Dexter vakna så jag gick upp. Ute i vardagsrummet låg karln. Både Dexter och jag har tydligen pratat i sömnen inatt. Jag hade till och med brottats lite. Hihi det e jag det.

Dexter verkade lite småhängig. Tempen visade Straxt vid 38 grader så ja feber. Nu på eftermiddagen har han legat i 40 ca. Vi kan säga att han ligger i sängen idag. Tack gode Gud så vabbar sambon imorgon. Jag skulle så gärna vilja ha en heltidslön nästa månad.

Den här veckan måste jag ringa vc. Jag tror jag måste öka dosen. Känner mig ganska trött på em, eller så ska jag se hur det e denna vecka.

Tjingelin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar