onsdag 26 september 2012

Gäsp...

Tjena Tjena...

Om ni undrar så har ju inte hela veckan varit skit sen i måndags, men jag kunde ju varit piggare!!

Idag har det gjorts en hel del på jobbet och dessutom är det mer som är halvgjort!

Men men jag har en del jag kan checka av i min to-do list i alla fall. Imorgon börjar en ny kollega hos oss och det var en himla tur att hon verkligen kunde jobba imorgon också. Det är skönt! Tänk vilka underbara människor det finns =). På fredag kommer också en ny kollega så ja det rör på sig en hel del på Städarna Sverige AB kan jag lova. Kul tycker jag som ändå varit med sen 2009 och företaget grundades 2008.

Imorgon är det en hel del praktiska saker man måste ta itu med i och med vi nu 1 oktober kommer vara kollektivanslutna. En del som många längtat efter och en del inte vill vara med på. Med facit i hand så är en del ganska missnöjda med det som sker nu, men för en som inte varit med sen början är det inga konstiga saker. Våra chefer har varit väldigt godhjärtade kan man väl säga och det finns inte plats för det nu.

Det kommer bli bra det är jag övertygad om, det är bara jobbigt när alla information kommer på en gång. Så är det, det är så vi människor funkar.

Dexter somna för tre kvart sen efter ett sju helvetes bråk och nu är det dags för mig att sussa...

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar