söndag 23 september 2012

Fönstershopping

Tja.

Idag var vi uppe med tuppen hela familjen. Eller ja, sambon låg kvar i sängen men vaken var han =). Klockan var tjugo i sex. Men jag gjorde mig i ordning och drog iväg till min faster som jag inte sätt på ett tag. Där var fram till nio hugget.

Vid elva tiden satt jag i vår säng och läste emil för dexter, till slut sa han "nu måste jag vila" han la sig ner och somna. Det gjorde jag med. Sambon kom in en timme senare och fick liv i oss. Eller ja rättare sagt mig Dexter var totalt medvetslös... men efter många om och men var han i alla fall halvvaken och vi drog iväg för att köpa present till Milo som fyller i helgen.

När vi ändå var på en liten tur så gick vi in på Mio möbler och jag blev lite smått förälskad i ett par soffor, dessutom tog jag en katalog och nu har jag bestämt att vi ska köpa ny hall inredning =). Det svänger fort i kurvorna här kan man säga =)

Tyvärr så är jag lite smått nervös över ellos räkningarna som kommer, jag har nog varit lite väl shopping galen på senaste tiden, men jajaja ibland måste man unna sig lite eller hur? Dessutom så är det bara en vecka kvar på denna månad vilket menas att jag kan fira en hel månad på heltid på jobbet! Inte än enda frånvarodag och absolut inga halv dagar ingeting bara 168 underbara timmar! Det kommer kännas bra när den lönen hamnar på mitt konto i slutet av oktober! Hallelulja!

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar