måndag 29 oktober 2012

Morgonpepp

Gomorgon Gomorgon...

För två år sen var det ingen som behövde peppa mig för att gå till jobbet. Jag såg jobbet som min egentid och jag älskade det.

Idag  två år senare, en trotsig son senare och en utbrändhet senare ser det lite annorlunda ut.

Jag avgudar fortfarande mitt jobb, jag älskar det, när det flyter och allt bara löser sig. Men just nu känns det som jag är på väg tillbaka dit jag inte ska.

För 2 månader sen kände jag mig beredd på att trappa ner setralinet, jag förberedde mig att om nån månad börja. Idag känns det som jag behöver trappa upp.

Tankarna blir som en bomullsboll i huvudet och jag kan inte se klart.

Det är då det behövs...

Morgonpeppen....

Idag kommer det bli en bra dag. Det kommer förmodligen vara bilstrul, men det kommer lösa sig. precis som igår. Alla team var väl ute eller hur? Japp. Det är ett resultat på ett bra jobb.

Igår var en förberedande dag för idag...

Listan är klar, det är bara att beta av. Du har det fullt upp idag men ta en sak i taget som kommer det gå super bra. Precis som alltid.

Det finns inga hinder idag bara lite kullar att bestiga...

Det var allt för mig denna morgon ha en bra dag för det ska jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar