torsdag 28 februari 2013

Veckan leder mot sitt slut...

... skönt! Imorgon jobbar jag till 12.00 sen blir det att åka till bolaget, hem, färga håret, sova för att sedan ladda för After Work på Harry´s. Ni som inte kommer vet inte vad ni missar kan jag säga!

Vad har hänt i veckan mer än att lönen var och nudda lite lätt på mitt konto och vände igen? Jo förken månsson har haft att göra. Jag har ju börjat ta Citolapam, vilket antagligen gjort att man däckat som ett spädbarn vid åtta på kvällen. Humöret har svängt som en studsboll, livet har varit allmänt surt. Men det roliga är i alla fall att jag fått varit ute på städ i veckan, jag har sett att även mina arbetsledarkollegor har humör och jag har även hunnit med att vara i Nyköping en sväng. Jag har också förstått att rutiner är till för att följas annars straffas man i slutänden.

Jag har slarvat med debiteringsdokumentet som bör fyllas i varje dag då vi gör ett x antal jobb per dag. Att börja slarva sista veckan i månaden är ingen smart idé kan jag säga såhär i efter hand. Det fick jag spendera tid och energi åt mellan 16.45-19.30 då lönerna blev godkända.

Slarvmaja har inte heller skrivit i "humörboken" heller denna vecka. Jätteslarvigt av mig då jag vet att det hjälper mig att andas och somna utan aggressioner i kroppen. Men ja, ibland får man fuska lite, dock inte så smart att göra det då det verkligen behövs! Aja baja mandelmassa som Dexter hade sagt =)

Dexter är nu hos sin pappa och självklart saknar jag honom redan, samtidigt som jag njuter av tystnaden och bara tanken över att jag snart få gå in i en dusch och för att sen lägga sig i sin säng och får verkligen sova i den HELT själv!! Dessutom får jag sova en såndär 30-45 minuter längre imorgon, kan det bli bättre? Antagligen inte!

Som sagt in i duschen och till kudden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar