söndag 24 februari 2013

Söndagskväll...

... kommer avslutas med ett avsnitt med Rizzoli and Isles. Men det är nog det enda spännande som kommer hände i mitt liv ikväll.

Jag har en fullsmetad vecka framför mig. Två flyttstäd inplanerade. En pytte lägenhet tillsammans med en kollega som behöver lite extra stöd, men är superduktig. Den andra är en 140 m2 stor villa i Gusum, så då blir det nog en övernattning i Gusum mellan tis och onsdag. Onsdagen ska jag vara behjälplig där det behövs och på Torsdag far jag till Nyköping! På fredag jobbar jag bara halvdag och får avsluta veckan med ett helt underbart gäng på en After Work på Harrys.

Kan man få en bättre vecka?

Veckan kommer bli super trots att den redan kantrads av sjuk personal. Tur att man har underbara vikarier =)

Nope, TV ropar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar