tisdag 26 augusti 2014

När dagen börjar med en suck

Idag är ingen bra dag. Jag känner det långt ner i tårna. Jag känner att jag måste hitta ett sätt att göra något åt det. Jag måste vända dessa negativa tankar till något positivt för att denna dag ska bli bra. Frågan är bara hur jag ska göra det.

Jag kanske ska ta tag i allt som jag dragit på? 

Ja det kan vara en bra idé för att känna sig nöjd när dagen sen är slut.

Idag vet jag att en bra bok landar i min brevlåda i alla fall och det är ju positivt. Självklart handlar den om personlig utveckling och givetvis kommer ni få ta del av den också. Precis som Stefan Sebö´ss bok RESULTAT som jag har refereat till i en del inlägg här i bloggen. Han med lyckohjulet ni vet :-)

Vad gör ni när ni känner att dagen börjar dåligt? Tips mottages mer en gärna.

Ni vet väl att ni hittar mig på facebook? Kicki Månsson heter jag där, dessutom finns jag alltid på mail kicki_mansson(@)hotmail.com, ja utan paranteserna runt snabela´t allså.

Kontakta mig mer än gärna om ni har tips eller om ni bara vill säga hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar