tisdag 12 augusti 2014

Blöt speedway tisdag

Igår var det speedway tisdag. Den största anledningen till att jag går är min sons intresse för sporten. Men självklart har man ryckts med.

Igår regna det och det var ganska oklart om det skulle köras eller inte. Men 20.20 gick starten för vargarna och västervik.

Blöta och kalla satt vi och kolla på hur vargarna tog segern.

Dexter somna i bilen på väg hem och jag fick bära upp han. Han sover ännu nu så här vid åtta på morgonen :-)

Hans pappa kommer och hämtar honom i eftermiddag då de ska gå och se en träningsmatch för vita hästen.

Själv ska jag ta och gå in till stan för att hitta en födelsedags present då min goa unge fyller hela 5 år på måndag.

Ha en bra dag alla och glöm inte att blicka framåt :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar