tisdag 12 augusti 2014

Avslutningen, nu är det dags att glömma det förflutna och lära sig av det

Hej.

Det var ett tag sen igen. Den utlovade fortsättningen av min historia tynger mig. Det går bara inte, den gör mig olycklig. Jag tog därför beslutet att inte publicera den.

Jag väljer nu att blicka framåt istället. Jag delar av mig av framtiden istället.

Hejdå gårdagen och hej framtiden

Jag har precis lämnat in min aktivitetsrapport till arbetsförmedlingen. Inga sökta jobb denna månad, men jag känner mig nöjd. Denna vecka ska jag hjälpa ett företag med en upphandling, hemstädning för ett annat företag och hjälpa en vän med sitt hem. Så ja, jag håller mig sysselsatt.

Jag har även börjat lite smått med träningen igen och har grym träningsvärk i magen kan jag säga! Men men träning ska kännas. Jag måste få bukt med mina sömnsvårigheter och enda sättet är träning och sysselsättning. Självklart måste jag lära mig att varva ner också. Därför ska jag göra lite yogaövningar en eller två gånger i veckan också. Jag testade yoga för nått halvår sen för första gången. Det är fruktansvärt avslappnande och man verkligen andas ut negativa känslor och energier. För att få bukt på aggressionerna är det lite mer hårdträning som behövs, då har jag ju spåret.

Ikväll har jag lovat Dexter att gå på speedway, så nu ber vi till vädergudarna om uppehåll från 19.00

Tack o hej från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar