fredag 19 juli 2013

Nu finns det ingen återvändo...

Gomorgon...

I vanlig ordning vaknar jag alldeles för tidigt, men jag somnade igår i alla fall :-).

Ikväll kommer det ett vänner hit och vi ska ut och göra stan osäker. Så idag finns det ingen återvändo! I tre dagar har jag försökt städa här hemma, men det är ju så enormt tråkigt så det slutar hela tiden med att jag gör något annat.

Idag finns det ingen återvändo... Idag måste jag dra fram Bettan och låta henne dammsuga upp dammet på golven.


Jag är även inne på dag 3 i 30 day´s abchallange. Så idag blir det 25 sit-ups, 10 crunches, 10 benlyft och 15 sekunder planka. Det ska även kettlebells tränas om tid finnes. Imorgon är det vilodag för träningen, kommer antagligen vara bakis och det är ju ingen hit att träna då om man säger.

Imorgon ska jag även hämta Dexter och se hans nya rum hos sin pappa. Jag hoppas även att det blir fint väder nästa vecka så vi kan hitta på något bara han och jag. Det var tyvärr ett tag sen vi gjorde något riktigt roligt han och jag bara.

Men det är i morgon det.

Idag är så har jag "bara" två måsten

1. träning
2. dammsuga

Så ja det är väl dags att sätta fart och göra lite frulle då kanske 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar