lördag 30 mars 2013

Min lycka

Gomorgon...

Bakis är man i dag efter en hel lyckad kväll med brudarna igår. Dagen igår var ingen bra dag men den avslutades helt perfekt.

Disse och jag hamna i gräl igår. Han har träffat en ny tjej, vilket inte gör mig något. Det är bara hans lögner jag är trött på. Den här tjejen har han nämligen träffat i flera månader. jag har givetvis konfronterat honom och då börjar han ljuga igen i vanlig ordning. Disse har bedragit mig förrut så jag vet så väl när han ljuger för mig. Det som är skönt är att när det gäller Dexter är fullkomligt ense, inget tjafs inga krusiduller utan vi är hans mamma och hans pappa. Disse är en helt underbar pappa och jag står fast vid att skaffa ett barn med Disse kunde inte bli något annat än perfekt. Imorse fick jag ett MMS på Dexter med ett gigantiskt påskägg där han har sin nya snutte då nappen och gamla snutte lämnades vid dörren igår kväll så påskharen kunde hämta den. Så inatt har Dexter bara sovit med sin kanin Rosa, jag blir så stolt!!!

Igår kväll slog jag fast att jag är förbannat lycklig. och jag känner verkligen mina lyckorus strömma genom kroppen. Jag förstår nästan inte vad som händer. Kanske så behövde jag verkligen den här seprationen för att få andas, jag har även börjat träna lite vilket är helt underbart för min kropp. Jag tänker mer på hur jag mår och hur jag ska göra för att må bättre.

Jag tackar alla mina fiender till att ni verkligen lägger ner er energi för att hata mig, det gör mig bara starkare och lyckligare.

Jag tackar alla så gillar mig, som älskar mig och som ger mig kärlek, det gör mig till en bra människa!

Tack för att jag fått min lycka tillbaka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar