lördag 9 mars 2013

En lördag....

Gomiddag gott folk.

Sitter här och kuckilurar. Disse har precis varit här och hämtat de sista grejerna, skönt, nu är det ur världen också. Jag tvättar och retar mig på att tvättmaskinerna inte synkar varandra, men jag man kan ju inte få allt. Jag har även hunnit dammsuga vilket var väl behövligt.

Det vackra vädret ger mig en lust att gå ut och springa, men operationen gör att jag inte får. Jag fick för övrigt åka tillbaka till sjukan i torsdags då jag börja blöda ganska så förjävligt mycket. Jag blev inlagd och fick spendera torsdagsnatten på sjukan. Klockan nio var jag tillbaka till jobbet igen. Nu känns allt mycket bättre i alla fall.

Igår var jag och prata av mig hos C ett tag och när jag kom hem straxt efter åtta dröjde det inte längre förrän jag låg i sängen och sov. Ville döda väckarklockan vid sju imorse, men har man tvätttid så har man.

Jag ska åka ner till Gusum där Dexter är också. Han har varit där sen jag opererades.


Jahopp det var min lördag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar