onsdag 6 mars 2013

Då var det dags för operation...

Godmorgon!

Klockan har slagit fem och Fröken månsson är vaken och intar för tillfället sin andra kopp kaffe. Idag är det operationsdags... igen, sist var jag tvungen att avboka på grund av feber. Men nu är det dags. Den här gången blir jag sövd medan de tar bort en liten bit av tappen. Skönt. En smula nervig är jag allt, men så är det. Det kommer ju i alla fall gå bra. Det är ju liksom en rutin operation.

Men först blir det lite jobb. Det är personalmöte nästa vecka så lite förberedelser för det så man inte missar något vore kanske bra.

Dessutom håller vi på med en dundersanering. Den måste jag också kolla till känner jag. Det är min chef som räknat på den och vi kan väl säga att vi inte riktigt har samma känsla för städning =P. Inget illa ment.

Jag stod själv tillsammans med en kollega i sovrummet i den här lägenheten igår. Vi stod där i en timme och slängde grejer, när jag gick såg vi inte mycket skillnad faktiskt. Så förbannat mycket skräp. Kunden själv som bor där skulle själv samla ihop det han ville behålla. Han hade lyckats fyllt en kartong med det vi andra skulle kalla reklam. Tänk om alla fick se det vi såg.

Annars då? Jo rå så att man lever på som vanligt typ. En del förändringar sker, inga stora grejer men alla är i alla fall positiva om jag säger så =). Väntar på kontakt med en psykolog men det kommer väl inom sin tid liksom.

Nu damp tidningen ner i mitt brevinkast så man ska väl bläddra igenom den kanske innan SötGöte ska upp ur sängen.

Ha en bra dag - för det tänker i alla fall jag ha!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar