tisdag 20 maj 2014

Fortsättningen får vänta....

Jag började skriva på min historia för att heala mig själv, för att få ut den orättvisa som drabbat mig, för att visa att kränkning är inte okej. Jag vill inte att någon ska gå igenom det jag gått igenom trots att jag vet att många gör det. Men om jag kan förändra någons sett att se på livet och förändra det som måste förändras så gör jag det utan att blinka.

Jag står för mina fel och brister, jag tänker aldrig göra något annat. Jag säger inte att jag gör rätt men jag säger inte heller att jag gör fel.

Alla som läser mina inlägg och kommer läsa fortsättningen av min historia ber jag att se det från mina ögon. Kränkning är inte okej oavsett vem som kränker. Alla har vi olika syn på saker och det finns alltid två sidor av en historia. Det är det jag vill att alla tänker på när de läser mina inlägg. DET FINNS ALLTID TVÅ SIDOR AV EN HISTORIA! Det ni läser här är min sida, mina upplevelser och min syn på allt och ingen annans.

Men historien får vänta, jag är dålig igen och det är för jobbigt att titta i backspegeln. Men ut ska historien, jag har lovat det. Jag håller alltid mina löften. 

Det som är fortsättningen är jobbig den innehåller journalanteckningar, sms, och övriga handlingar som drabba mig under perioden maj 2013 och september 2013.

Jag har nu en ny fight att ta, men jag har valt att ge makten till kommunal att ta den, orken jag har måste jag lägga på mig själv för att orka stå.

Jag var tvungen att få ur mig detta.

Jag hoppas alla kommer ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar