torsdag 30 augusti 2012

Underbar men lång vecka lider mot sitt slut

Tjingeling...

Idag är det fredag och denna vecka har verkligen varit superlång!! Men med facit i handen helt underbar på många plan.

Denna vecka har våra fantastiska städteam jobbat som in i bomben, vissa har stuckit ut mer än andra, vilket är helt underbart att se. Vissa har trott på morgonen att detta blir ingen rolig dag, men sedan i slutet ringt och varit förvånade att vi klarade det faktiskt!

Det är så underbart roligt att se!!!

Min son har blivit stor och går nu alldels själv på pottan! Han drar ner sina kalsonger och upp dem alldels själv! Jisses har det verkligen gått 3 år sen han kom till oss?

Idag kommer jag vara kontorsråtta och mer eller mindre möta bort dagen, jag har ett par intervjuer och sen måste jag kasta om lite i schemat då vi nu skapat ett nytt hemstädsteam. Det tionde i raden, helt otroligt! Jag har jobbat i 2 år och i början hade vi bara en person som höll på med dessa uppdrag. idag är de tio team och är 2 personer i varje! HELT SJUKT! men riktigt roligt.

Idag är också den sista dagen jag jobbar 75% nästa vecka är det 100 % som gäller. Det ska bli skönt, jag känner mig redo faktiskt. Det var länge sedan jag kände mig så taggad! Sjukt taggad!

Vad som hänt annars denna vecka i korthet:

- tisdags dags för cellprovstagning som inte blev av pga naturliga och helt kvinnliga orsaker. Blodtrycket togs och det var tydligen högt så det var ju inte bra, men det kan förklara yrseln jag haft. Ny tid bokad 7 september.

-onsdag dags för tandhygienisten, en tid jag bokat om 3 eller 4 gånger pga av att jag inte haft råd då fk inte riktigt följer sina utbetalningsdagar. Men nu var jag där. Tandhygienisten heter Amanda och är hur go som helst. Det dråpliga är väl att vi tidigare har jobbat ihop då hon är min chefs ex sväverska. 1000 kr fattigare blev jag och återbesök den 11 september (tror jag det var) för lagning av hål, kostnad mellan 1700 och 1900 kr.

-torsdag, sjukt taggad och uppe i varv, kände mig som en riktig superwomen från morgon till kväll! Passade även på att kapa håret. Jag sprang in hos en frissa som hade drop in och fick tid direkt... nu har jag kort hår... JÄTTESKÖNT! 220 kr fattigare... men bra mycket snyggare i skallen!

Idag är det fredag, som sagt kontoret är det som gäller idag, och efter jobbet hem till landet hos mor och far...

Gör som jag, ha en underbar dag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar