lördag 25 augusti 2012

Då var det dags igen....

Efter ha skrotat ett antal bloggar så är jag här igen. Det är bara att inse att detta är nya sättet att få av med tankar och funderingar man har.

Nu är det söndagsmorgonen, sonen och sambon ligger i sängen och ser på Ronja rövardotter och det är snart dags att ta tag i denna dag. Min mamma, pappa, syster och mormor kommer vid tiohugget och ska fira Dexter som fyllde tre år förra helgen, sen ska vi vidare på ett ettårskalas. Det blir en tung söndag, men jag har lärt mig att pressa mig lagom mycket och jag ser alla tillställningar som en utmaning. Det är bara att resa på röven och gå helt enkelt! Efter en sån här dag så kommer jag antagligen sova gott!

Nej nu är det dags att snygga till både hem och mig själv innan släkten kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar