torsdag 15 augusti 2013

Vad är det värdefullaste du gett en annan människa?

Gomorgon!

Antagligen så har inte mitt huvud fattat att man kan sova på morgonen eller så är det så att jag är helt enkelt störd. Halv sex i morse slogs mina ögon upp! HELT OTROLIGT!

Är med i fitnessfighten på FB och där kom dagens fråga upp som är värd att fundera över. Vad är det värdefullaste du gett en annan människa?

En fråga som är värd att fundera över. Jag har ett enkelt svar. Ett svar jag tror de flesta föräldrar svarar. Jag gav mitt ex Dexter. Men samtidigt är det ju en gemensam gåva till oss båda två. Dexter är det mest värdefulla jag och hans pappa har. Till Dexter har vi gemensamt gett kärlek och omtanke. Vi finns för honom trots att vi inte längre delar någon kärlek till varandra. Men Dexter är vårt och kommer alltid vara. Vi är i den delen väldigt överens.

Men annars då?

Jo jag vill tro att jag varit ett gott stöd. Att jag ändå varit en klippa att luta sig emot när det blåser. Lika så mina vänner och familj varit för mig.

Men vad är det värdefullaste du har gett till en annan människa? Fundera över det idag och se om du hittar nått eller kommer svaret till dig direkt? Vi är alla bra på något! Det finns inte en enda människa jag träffat som är helt värdelös och jag är helt övertygad om att jag aldrig kommer träffa någon heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar