måndag 21 januari 2013

Nu kommer slutet av första månaden av detta år...

Tja...

Ett tag sen, som ni kanske förstår är det mycket nu.

jag är nu omgiven av Pluttens flyttkartonger och om en vecka flyttar han. Skräckblandad förtjusning i det. Det ska bli skönt på ett sätt och tomt på ett annat. Men det kommer bli superbra!

Jag har inhandlat mig en bil och det känns riktigt skönt. Det är en känsla av frihet och av smidighetsskäl riktigt bra.

nu måste jag lära mig att ta hand om mig själv. Nu är det bara jag och Dexter. Inget som själ min energi, ja förrutom Dexter då, men det är ju inget psykiskt. mer fysiskt =).

Jag hade sett fram emot en hel månadslön nästa månad men nu sitter jag här med en snorig, hostig och febrig kille. Men det gör inget.

jag har en del mål att följa och det känns bra! Det känns j*vligt bra nu =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar