tisdag 6 november 2012

Ibland ska man ha lite flyt också

Tjenixen...

Idag var första dagen på jobbet efter ett tags ledighet. Det har varit skönt att vara ledig. Tyvärr vaknade jag av ett SMS i morse som påminde mig om att jag sovit en hel timme för mycket! Jag hade typ 15 min - 20 min att få på mig och Dexter Kläder och komma till dagis. Jag klarade det, men det var en pärs!

Idag har vi haft ledningsmöte, det är alltid lika kul att få träffa de andra arbetsledarna. Idag chocka Kajsa med en ny frilla, denna frilla frilla gjorde henne minst 20 år yngre eller nått. Snyggt var det i alla fall!

Sen har jag betat av en del som ska göras i framledes. Imorgon blir det "utbildning" av det nya systemet som är på ingång. Det ska bli fruktansvärt skönt att få se hur det kommer se ut, för de vi har idag är ju katastrof mer eller mindre.

Trots försovning så kan jag säga så här att denna dag har varit j*vligt bra. Jag hade önskat att Dexter somnat något tidigare än 20.15 men ja man kan ju inte få allt!!

Imorgon ska jag tackla ännu en dag så nu blir det att nanna kudde...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar